Donderdag 23 november | 12.00 - 13.00 uur
Als consument is het kopen of verkopen van een huis niet niks. Je moet behoorlijk wat vertrouwen kunnen wekken als makelaar. Vooral omdat er altijd aspecten blijven waar alleen jij zicht op hebt. Maar hoe doe je dat?
In dit webinar bespreekt gedragsonderzoeker, expert en auteur Erik Schoppen de essentiële aspecten om jouw vertrouwensimago als makelaar te versterken. Hij leert je hoe je beter kunt optreden als een zogenaamde ‘trust-intermediair’ en hoe je zo transparant mogelijk kunt zijn.
Na het volgen van dit webinar:
- Kun je beter vertrouwen wekken bij je klanten.
- Weet je hoe je zowel met bekwaamheid als menselijkheid optreedt.
- Heb je meer inzicht in hoe je jouw reputatie kwalitatief hooghoudt.
Over Erik Schoppen
Erik Schoppen is merkexpert en docent neurowetenschappen, merkpsychologie, brand management en gedragsverandering aan diverse instituten. Als vertrouwensexpert legt hij de relatie tussen de werking van het brein en ons gedrag. Hij is spreker en adviseur over vertrouwen, privacy, neuroscience, psychologie, gedrag en (merk)leiderschap, en is coauteur van de bestseller Strategisch Merkenmanagement. | ![]() |
Bekijk ook onze andere lunchwebinars
- Zo pas je AI toe als makelaar, 31 aug
- Zo gebruik je vraaggestuurd bouwen als oplossing voor het woningtekort, 7 sep
- Zo ga je van woningmakelaar naar woonmakelaar, 14 sep
- Zo gebruik je conversieoptimalisatie om je kantoor een boost te geven, 28 sep
- Zo maak je jouw kantoor zo zichtbaar mogelijk op funda, 12 okt*
- Zo gebruik je jouw personal brand om kwalitatieve relaties op te bouwen, 26 okt
- Zo staat het momenteel met de stand van wonend Nederland, 9 nov
- Zo maak je een vliegende start met funda en funda desk, 7 dec
* Let op: het webinar van 12 oktober bevat informatie over producten die alleen voor NVM-leden beschikbaar zijn.