On demand beschikbaar
Als consument is het kopen of verkopen van een huis niet niks. Je moet behoorlijk wat vertrouwen kunnen wekken als makelaar. Vooral omdat er altijd aspecten blijven waar alleen jij zicht op hebt. Maar hoe doe je dat?
In dit webinar bespreekt gedragsonderzoeker, expert en auteur Erik Schoppen de essentiële aspecten om jouw vertrouwensimago als makelaar te versterken. Hij leert je hoe je beter kunt optreden als een zogenaamde ‘trust-intermediair’ en hoe je zo transparant mogelijk kunt zijn.
Na het volgen van dit webinar:
- Kun je beter vertrouwen wekken bij je klanten.
- Weet je hoe je zowel met bekwaamheid als menselijkheid optreedt.
- Heb je meer inzicht in hoe je jouw reputatie kwalitatief hooghoudt.
Over Erik Schoppen
Erik Schoppen is merkexpert en docent neurowetenschappen, merkpsychologie, brand management en gedragsverandering aan diverse instituten. Als vertrouwensexpert legt hij de relatie tussen de werking van het brein en ons gedrag. Hij is spreker en adviseur over vertrouwen, privacy, neuroscience, psychologie, gedrag en (merk)leiderschap, en is coauteur van de bestseller Strategisch Merkenmanagement. |