Na dit webinar weet je:
- Hoe je je makelaarskantoor nog beter onder de aandacht brengt bij potentiële klanten
- Wat Funda-bezoekers aanzet om contact op te nemen
- Hoe je meer grip krijgt op je leads én je investering
- Het verschil tussen koude, warme en hete leads
Nu terugkijken
Zichtbaar zijn bij de juiste doelgroep is stap één. Maar hoe maak je van zichtbaarheid een klantcontact? In dit webinar leer je hoe Funda je helpt om in beeld te komen bij potentiële opdrachtgevers en hoe je dat moment benut. Mara laat aan de hand van gebruikersinzichten zien wanneer consumenten in aanraking komen met makelaars, wat hen triggert tot contact én hoe jij dat proces kunt sturen. Inclusief tips om koude, warme en hete leads op de juiste manier op te volgen.
![]() |
Over Mara van der Sloot Mara werkt ruim drie jaar als accountmanager bij Funda en spreekt dagelijks met makelaarskantoren in heel Nederland. Ze is dé specialist als het gaat om de vraag: hoe haal je meer opdrachten uit Funda? In haar gesprekken merkt ze dat veel makelaars Funda nog vooral als etalage voor hun objecten zien, terwijl juist in de oriëntatiefase kansen liggen om eerder in beeld te komen bij toekomstige verkopers. Dankzij haar achtergrond in de makelaardij én haar commerciële ervaring weet ze precies hoe je Funda strategisch inzet om zichtbaar te zijn bij de juiste doelgroep, op het juiste moment. |
