Na dit webinar weet je:
- Hoe je écht uitblinkt in klantgerichtheid
- Aan welke knoppen je kunt draaien voor betere klantbeleving
- Hoe je van klanten ambassadeurs maakt
Kijk live mee tussen 12 en 13 uur
Bijna elk makelaarskantoor roept dat ze klantgericht zijn. Logisch, want klantcontact is een essentieel onderdeel van het vak. Maar hoe ervaart de klant dat eigenlijk? In dit webinar leer je kijken door de ogen van je klant: waar zit het verschil tussen goed en écht goed? En stel dat de koning je klant zou zijn, hoe zou je dienstverlening er dan uitzien? Sydney Brouwer laat zien hoe je je klantgerichtheid naar een hoger niveau tilt en hoe je daar als makelaar het verschil mee maakt.
![]() |
Over Sydney Brouwer Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker en auteur op het gebied van klantgerichtheid. Hij deed onderzoek naar organisaties die structureel enthousiaste klanten creëren en schreef daar meerdere boeken over, waaronder Als de koning je klant zou zijn. Zijn doel is organisaties te inspireren om van klanten en medewerkers echte fans te maken. |