https://go.funda.nl/l/911562/2024-07-15/thrhb/911562/1721026876NDHzZZBS/09_Zo_meet_en_verbeter_je_de_klanttevredenheid_van_je_doelgroep_Header.png

Zo meet en verbeter je de klanttevredenheid van je doelgroep

 

Webinar 12 december

Met Daniëlle de Jonge, trainer klantgerichtheid

Na dit webinar weet je:

  • Welke manieren effectief zijn om klanttevredenheid te meten.
  • Hoe je het geven van een review aantrekkelijk maakt voor jouw klanten.
  • Hoe jouw reviews écht wat toevoegen aan jouw onderscheidend vermogen.
  • Hoe je jouw resultaten kunt gebruiken in communicatie.

 

Kijk live mee tussen 12:00 en 13:00 uur

Tevreden klanten zorgen voor loyaliteit op lange termijn en positieve reviews die je weer kunt gebruiken in je communicatie. Daarom is klanttevredenheid cruciaal voor je online aanwezigheid en het genereren van nieuwe leads. In dit webinar leer je meer over wat de beste en klantvriendelijke manieren zijn om erachter te komen wat klanten van jouw dienstverlening vinden.

 

Over Daniëlle de Jonge

Daniëlle de Jonge helpt bedrijven hun klantgerichtheid te verbeteren. Naast spreker en trainer in klantgerichtheid en commerciële kracht schreef ze drie bestsellers. Voor BNR Nieuwsradio is zij host van Dé Klantenpodcast, met focus op klantrelaties.

Benieuwd naar onze andere lunchwebinars?

Je vindt een overzicht op funda voor makelaars >

Aanmelden

Let op: aanmeldingen die ná 12 december, 11.00 uur binnenkomen, kunnen helaas niet meer worden verwerkt.

Het e-mailadres waarmee je jezelf aanmeldt, wordt gebruikt voor alle communicatie rondom dit webinar, waaronder het toesturen van een unieke link om het webinar te volgen. Gebruik daarom niet hetzelfde e-mailadres voor meerdere personen.

Je gegevens kunnen onder meer worden gebruikt voor relevante communicatie. Lees meer in het toepasselijke privacybeleid voor makelaars