Na dit webinar weet je:
- Welke manieren effectief zijn om klanttevredenheid te meten.
- Hoe je het geven van een review aantrekkelijk maakt voor jouw klanten.
- Hoe jouw reviews écht wat toevoegen aan jouw onderscheidend vermogen.
- Hoe je jouw resultaten kunt gebruiken in communicatie.
Kijk live mee tussen 12:00 en 13:00 uur
Tevreden klanten zorgen voor loyaliteit op lange termijn en positieve reviews die je weer kunt gebruiken in je communicatie. Daarom is klanttevredenheid cruciaal voor je online aanwezigheid en het genereren van nieuwe leads. In dit webinar leer je meer over wat de beste en klantvriendelijke manieren zijn om erachter te komen wat klanten van jouw dienstverlening vinden.
Over Daniëlle de Jonge Daniëlle de Jonge helpt bedrijven hun klantgerichtheid te verbeteren. Naast spreker en trainer in klantgerichtheid en commerciële kracht schreef ze drie bestsellers. Voor BNR Nieuwsradio is zij host van Dé Klantenpodcast, met focus op klantrelaties. |