Veel beslissingen worden gemaakt op gevoel. Wat kan je doen om dat gevoel te beïnvloeden? Met welke technieken kun je mensen onbewust richting jouw kantoor en dienstverlening sturen?
In dit webinar neemt Tim Zuidgeest je mee in de wondere wereld van neuromarketing. Hij onthult hoe je hersenwetenschap en biometrics kunt gebruiken om meer breinvriendelijke websites en verleidende advertenties, etalages en kantoren te creëren.
Na het volgen van dit webinar weet je:
- Waarom het onbewuste zo belangrijk is
- Hoe je een kijkje kan nemen in de hersenen
- Hoe je inzichten uit neuro-onderzoek direct kan gebruiken om jouw marketing en communicatie nóg effectiever te maken
Over Tim Zuidgeest
Als mede-oprichter van Unravel Research staat Tim Zuidgeest aan de wieg van een van de snelst groeiende neuromarketingbedrijven van Nederland. Hij helpt bekende merken zoals Heineken, Albert Heijn en Nutricia om meer inzicht te krijgen in waarom de consument z’n portemonnee trekt. |