One size fits all? Vergeet het maar. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat. Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht. Van het allerprilste contact tot de jarenlange relatie die daarna kan volgen. Als makelaar speel je een rol in het hele proces van kopen en verkopen. En dat biedt kansen om je te onderscheiden. Zeker als je méér doet dan aan- of verkoop regelen.
In dit webinar ontdek je hoe je op een onverwachte manier, op onverwachte momenten en met een onverwachte boodschap in elke fase van het klantcontact onderscheidend kunt zijn. Met als resultaat: enthousiaste ambassadeurs die jouw makelaarskantoor laten groeien.
Na het volgen van dit webinar:
- Zie je kansen om jouw huidige klantgerichte aanpak verder aan te scherpen
- Weet je hoe je mond-tot-mond-reclame stimuleert om meer klanten te trekken
- Weet je hoe je je met relatiebeheer kunt onderscheiden om in beeld te blijven bij klanten
- Kun je concrete acties bedenken om verwachtingen van klanten te overtreffen
- Maak je klantgerichtheid met échte aandacht vast onderdeel van jouw werk
Over Daniëlle de Jonge
Daniëlle de Jonge helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Zij is spreker en trainer met als expertise onderscheidende klantgerichtheid en commerciële slagkracht. Van haar hand verschenen drie bestsellers: ‘Verleid de Klant’, ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ en ‘Extreem klantgericht’. Voor BNR Nieuwsradio is zij host van Dé Klantenpodcast. |